17 oct 2012

Macarrons amb verdures!

Avui faré un petit stop per explicar com es fan els macarrons amb verdures! M'agrada cuinar de tot, no solament coses dolces, i avui he provat aquesta recepta i m'ha quedat genial! :)

És molt fàcil, primer de tot necessiteu:

-500 grams de macarrons. Jo he utilitzat espirals de colors però macarrons normals ja serveixen.
-Una albergínia
-Mig pebrot vermell
-2 pebrots verds
-Mitja ceba
-Tomàquets madurs per poder-los triturar
-Oli
-Alfàbrega
-Sal
-Formatge  (ratllat i parmesà)

1-Posem a coure la pasta, amb una miqueta d'oli (no gaire) per evitar que la pasta s'enganxi a l'olla. (Per coure la pasta seguir les instruccions del fabricant)
2-Mentrestant heu de sofregir les verdures tallades en trossets molt petits, menys els tomàquets, amb una miqueta d'oli i sal.
3-Quan ja les tingueu llestes, afegiu els tomàquets triturats. Jo hi he posat entre 5 o 6 cullerades de la salsa i l'alfàbrega. Deixeu que faci "xup-xup" durant uns 5 o 10 minuts.
4-Després quan la pasta estigui llesta, la coleu i afegiu les verdures.
5-A continuació poseu tot en una safata que es pugui ficar al forn, poseu-hi el formatge per sobre. Jo he posat formatge ratllat de sempre i una mica de parmesà). Gratineu (és a dir, només escalfar la part de dalt del microones) fins que veieu que el formatge es comença a dorar i ja ho podeu menjar! :)

Us deixo una foto de quan ho estava preparant tot!

Feia una oloreta increible!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...