14 oct 2012

Cupcakes de diumenge!

Avui m'he llevat amb moltes ganes de cuinar perquè volia practicar la recepta dels cupcakes que ens van donar ahir al curset. L'he fet, però amb modificacions perquè no tenia ingredients... En comtes de l'essència de llimona i el iogurt grec he posat una culleradeta de canyella i un iogurt de llimona desnatat. Han quedat increíbles! Boníssims!! Tampoc tenia ous XL i he posat 4 de tamany L. El resultat ha estat excel·lent!!
El problema? que no tinc mantega per fer buttercream ni res per fer cap frosting... així que avui els deixaré tal cual, com si fossin magdalenes o cupcakes orfes... La meva mama es posarà molt contenta quan arribi a casa perquè a ella no li agraden els cupcakes! ejjejej avui gaudirà molt dels meus cupcakes orfes :).

Així tenia la cuina fa unes hores...

Primers resultats! I deliciosos!!

2 comentarios:

  1. Molt bona idea! Està bé posar la pròpia part creativa, després d'un curset! Ben aprofitat veig :) També estan bones amb una mica d'extracte (millor perquè és més natural que l'essència) de vainilla.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies! de fet estan més bones les que he fet avui que les del curset! Per cert on puc aconseguir extracte de vainilla? botigues especialitzades com la de ahir con vaig fer el curs?

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...